מועדון הלקוחות המשתלם של אפרודיטה - בכל קנייה קבלי חזרה את שווי המע"מ בנקודות >> להרשמה בחינם
מועדון הלקוחות המשתלם של אפרודיטה - בכל קנייה קבלי חזרה את שווי המע"מ בנקודות >> להרשמה בחינם
סל הקניות שלכם ריק, מוזנח ומסכן.
הוסיפו אליו מוצרים שאתם אוהבים והחזירו אותו לחיים!
לפניך מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של אתר Afrodita ישמח לסייע באמצעות צ'ט באתר, הדוא"ל: , info@afrodita.co.il. או בטלפון 03-7589835.
סוגי משלוח:
איסוף עצמי מהחנות – חינם – מכל סניף Afrodita שתבחרו בעת ביצוע ההזמנה
ההזמנה תמתין לך בסניף שבחרת בתוך 7 ימיי עסקים מרגע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח אל החנות, ייצור איתך נציג Afrodita קשר טלפוני, ואת ההזמנה תוכלי לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורך בחנות למשך 10 ימים לכל היותר.
משלוח עד הבית / לעבודה – 29 ₪ , בקנייה ב199 ₪ ומעלה - חינם
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך 7 ימיי עסקים מרגע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. תקף להזמנות שיבוצעו בימים א-ה עד השעה 18:00, לא כולל הזמנות שיבוצעו בשישי-שבת או חגים. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. *שימי לב: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה את נמצאת רוב יומך - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00 ובטלפון 03-7589835
מעקב אחר ההזמנה:
לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחיצה על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.
מדיניות ביטול עסקה, החלפה וקבלת זיכוי לפריטים שנרכשו באתר
ניתן להחליף כל פריט שרכשת באתר בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר. החזרת פריטים תתבצע בחנויות הרשת או ע"י שליח שיאסוף את הפריט המבוקש מביתך/מקום עבודתך. השליחות להחלפת הפריטים לא תהא כרוכה בתשלום לרוכש שהזמין את הפריט באמצעות שליח, וזאת בהחלפה ראשונה בלבד שסכומה מעל 360 ש"ח. במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריטים שקנית הגיעו באופן תקין, את זכאית לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 30 יום מרגע קבלתם, למעט דמי המשלוח.
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר יש להציג את חשבונית הקנייה המקורית, ובנוסף: פריטים שברצונך להחזיר צריכים להיות באריזתם המקורית כולל התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
הלבשה תחתונה ובגדי ים אינם ניתנים אינה ניתנת להחזרה או החלפה (כולל חלוקי-אמבטיה).
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
קרה וגילית מוצר עם פגם בייצור אנו מתנצלים, אנא פני מיד עם קבלת המוצר לשירות הלקוחות בטלפון 03-7589835. או בדוא"ל , info@afrodita.co.il ושליח יאסוף ממך את המוצר ויחליפו.
בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Afrodita ישמח לסייע באמצעות צ'ט באתר, הדוא"ל: info@afrodita.co.il., או בטלפון 03-7589835.